1 lipca 2013

.premiera nahe.

Wczoraj na Edinburg International Film Festival odbyła się premiera Not Another Happy Ending. Karen się tam oczywiście pojawiła, więc mamy już kilka zdjęć :)
Jest też filmik z krótkim wywiadem z Karen (i reżyserem NAHE), więc wstawiam go poniżej wraz z tłumaczeniem. 
Karen: Ten [film] nazywa się Not Another Happy Ending. To być może jedna z pierwszych komedii romantycznych, której akcja rozgrywa się w Szkocji. Ja gram bohaterkę, która nazywa się Jane Lockhart. Jest ona pisarką zmagająca się z twórczą blokadą. Film skupia się na jej związku z jej wydawcą. 
John McKay: Pracowanie z Karen Gillan jest niesamowite, bo ona bardzo energicznie i entuzjastycznie podchodzi do tego, co robi. Ludzie wiedzą, że potrafi grać postać dramatyczną i przygodową jak Amy Pond, ale nie mają pojęcia jak zabawna [Karen] potrafi być. 
Karen: Nie było takiej dużej różnicy między nagrywaniem serialu a filmu, bo ostatecznie praca jest taka sama tylko projekty są inne. Dosłownie ze dwa dni temu zakończyliśmy w Ameryce nagrywanie filmu The List, który również jest komedią romantyczną, ale trochę inną od tej. Teraz polecę do Londynu, gdzie będę nagrywała film Guardians of the Galaxy. To najdłużej trwający festiwal filmowy na świecie.
Nie miałam pojęcia. To niesamowite. Nie mogłam uwierzyć kiedy się o tym dowiedziałam. To świetna wiadomość dla naszego filmu. Nagraliśmy go w Glasgow w trzy tygodnie. Na planie panował swego rodzaju piękny pośpiech. Więc to świetne [że premiera odbywa się na EIFF]. Szczególnie, że [festiwal] odbywa się też w Szkocji, to bardzo patriotyczne.

2 komentarze:

  1. JAK MOŻNA JEJ NIE UWIELBIAĆ!? Wiadomo coś czy film pojawi się w Polsce? :)
    Dzisiaj natrafiłam na twojego bloga i będę go odwiedzać regularnie bo uwielbiam Karen po tym jak zobaczyłam Ją w Doktorze :D Ryczałam jak głupia po Angels take the Manhattan, że nie będzie jej już w tej produkcji ;c
    Pozdrawiam
    przekletapomylka.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ja na Angels Take Manhattan też płakałam jak nie wiem, to strasznie smutne, że jej przygoda z DW musiała się już skończyć :(
      Co do NAHE, to co dzień szperam w necie sprawdzając, czy nie wyciekł jakimś cudem do sieci, ale niestety nie. Jak pisałam, na EIFF odbyła się oficjalna premiera, ale nie wiadomo kiedy będzie on dostępny dla szerszej publiczności. Szperałam po facebooku NAHE w nadziei, że znajdę jakieś informacje i na początku lipca ktoś spytał w komentarzu kiedy będzie można go zobaczyć, a załoga odpisała, że niedługo dadzą znać. Biorąc pod uwagę, że od tego czasu minęły 3 tygodnie, to niezbyt się śpieszą... Tak więc film nie jest w kinach nawet w UK. A co do Polski... hm... o tym to już zupełnie nic nie wiadomo, ale sądzę, że nie będziemy mieli przyjemności zobaczyć go w kinach, a jeśli już, to na pewno nie w ciągu najbliższych miesięcy :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń