24 czerwca 2013

.poćwierkajmy z Kazz :).

Kazz nie pojawi się na The 11th Hour Convention (w ogóle nie wiem, czy wspominałam o tym, że miała się pojawić, bo to było ogłoszone doprawdy wieki temu), więc aby udobruchać fanów, zrobiła małe Q&A na swoim Twitterze. Genialna autorka WhoIsKarenGillan.com wyłapała wszystkie pytania i odpowiedzi, dlatego ja zabieram się za ich tłumaczenie :)


  • Pytanie: Zabójczo wysokie szpilki czy puszyste kapcie?
Odpowiedź: Kapcie, zawsze. 



  • Jakiej muzyki słuchasz?
The Who to mój ulubiony zespół!


  •  Kto cię zainspirował do bycia taką wspaniałą aktorką?
Diane Keaton to moja ulubiona aktorka!


  •  Jakie jest twoje najmilsze wspomnienie z czasu spędzonego w Doctorze Who?
Matt i Arthur. Świetni z nich przyjaciele.


  • Jaka jest twoja ulubiona książka?
This is not about me [Nie chodzi o mnie], Janice Galloway


  •  Czego najbardziej oczekujesz w tym roku?
Nie mogę się doczekać Edinburgh Film Festival oraz Halloween.


  • Czy kiedyś wrócisz do Doctora Who?
Chciałabym, ale niestety nasze drogi się rozeszły.


  •  Jaki jest twój ulubiony smak lodów Ben and Jerry?
Chyba ciasteczkowy.


  • Jaki jest twój ulubiony film?
Pianistka Michaela Hanaeke'a albo Jumanji


  • Jaki był twój ulubiony moment z Doctora Who Confidential?
W namiocie. Zamarzaliśmy. W zamku. Gadaliśmy o niczym. Staraliśmy raz na zawsze rozstrzygnąć czy zabrać TARDIS do narodzin Jezusa, rozbicia się UFO w Roswell czy do lądowania na Księżycu?


  • Jaką radę dałabyś komuś, kto chce zostać aktorem?
Oglądaj tyle grania ile się da. I ciężko pracuj.


  • Używasz karteczek samoprzylepnych? [chodzi chyba o takie, na których sobie piszemy co mamy zrobić, żeby nie zapomnieć - przyp. tłum.]
Czasami...


  • Obecnie ulubiony film?
Jumanji


  • Jaki był najbardziej pamiętny moment z pracy z obsadą Doctora Who?
Nagrywanie w Nowym Jorku. Albo... pierwszy dzień na planie.


  • Jak bardzo amerykańska jesteś?
W ogóle nie jestem amerykańska!


  • Jacy są Matt i Arthur w prawdziwym życiu?
Dziwni.


  • Gdybyś mogła spotkać kogokolwiek, kto by to był?
Elvisa. Bo jest ELVISEM.


  • Dalej utrzymujesz kontakt z Mattem i Arthurem?
Tak, jesteśmy w stałym kontakcie!


  •  Słuchasz czasem The Proclaimers?
Tak, ale ciiiii.


  • Ufarbowałabyś kiedyś włosy?
Nigdy nie farbuję włosów, ale raz połowę pofarbowałam na różowo.


  • Jaki smak Pringlesów najbardziej lubisz?
Kwaśna śmierana ze szczypiorkiem.


  •  Jak się pracuje z Jennifer Morrison?
Świetnie! Jest bardzo urocza i mądra.


  • Jaki jest twój ulubiony disnejowski film?
Alicja w Krainie Czarów.


  • Lubisz sesje zdjęciowe?
Czasami! Generalnie są fajne.  


  •  Jaki jest twój ulubiony kolor?
Niebieskozielony.


  • Przeczytałam w sieci, że byłaś w SYT gdy byłaś młodsza. Podobało ci się?
Bardzo! Dwa tygodnie w Thurso. Dobre czasy.


  • Co najbardziej zapamiętałaś z We'll Take Manhattan?
Nagrywanie w Nowym Jorku! Na dachu. Na tym samym dachu kręciliśmy Angels Take Manhattan w Doctorze Who. 


  • Lubisz horrory?
KOCHAM HORRORY! 


  • Kto lepiej całuje - Matt czy Arthur?
Obaj są zaskakująco dobrzy. Muszę z nich wydobywać to, co najlepsze. 


  • Czy było trudno grać starszą Amy w The Girl Who Waited?
Tak! Ale było warto!


  • Spotkałaś kiedyś Jennę-Louise Coleman? Co sądzisz o Clarze?
Spotkałam ją! Jest urocza i bardzo utalentowana!


  • Jeśli mogłabyś być jednym z aktorów, z którymi pracowałaś w swojej karierze, to kim byś była i czemu?
Michaelem Gambonem. On jest legendą!


  • Jakie jest twoje ulubione miejsce w Szkocji?
Inverness! 


  • Ulubiony kolor szminki?
Blady róż.


  • Tańczysz czasem jak wariatka kiedy nikogo nie ma w pobliżu?
Bez przerwy. 


  • Jaką zazwyczaj nosisz fryzurę?
Rozpuszczone włosy. Nic z nimi nie robię! Naturalne.


  •  Najdziwniejszy film jaki w życiu widziałaś?
Into The Void.


  • Lubisz Ryana Goslinga?
Tak! Bardzo podobał mi się film Drugie oblicze. 


  • Wolisz brytyjską czy amerykańską pogodę?
Brytyjską. 


  • Oglądałaś Sherlocka?
Tak, uwielbiam go.


  • Dalek czy Cyberman?
Dalek.


  • Kręcenie której sceny w Doctorze Who najbardziej ci się podobało? 
Ostatniej. Była bardzo smutna.


  • Czego ci najbardziej brakuje jeśli chodzi o Doctora Who?
Matta i Arthura!


  • Jaki jest twój ulubiony strój Amy?
Mundur policyjny zawsze wygrywa.


  • Jakie jest twoje ulubione miasto na świecie?
Edynburg albo Nowy Jork.


  • Który odcinek Doctora Who był dla ciebie najtrudniejszym do zagrania?
Pierwszy i ostatni. 


  • Jaką herbatę lubisz?
Z mlekiem i bez cukru.


  • Co uważasz za najstraszniejszego wroga Doctora Who?
Anioły.


  • Kto jest twoją największą inspiracją?
Tilda Swanson mnie bardzo inspiruje. 


  • Jakie było twoje najdziwniejsze doświadczenie związane z fanami? 
Oświadczyła mi się kobieta przebrana za Davida Tennanta.


  • Uważasz, że Jenna-Louise Coleman jest dobrą towarzyszką?
Moim zdaniem jest świetna. Cieszę się, że ta rola jest w tak dobrych rękach.


  • Jak się czułaś, kiedy w gazetach pisano, że jesteś "zbyt seksowna", żeby grać towarzyszkę?
Byłam bardzo zdezorientowana (i troszkę mi to pochlebiało.)


  •  Śpisz z przytulanką?
Tak. Z brązowym Tedem.


  • Co najbardziej lubisz w Amy Pond?
Sarkazm.


  • Lubisz deszcz?
Ja potrzebuję deszczu.


  • Lubisz kotki?
Tak! Miałam kiedyś kota, który nazywał się Fuzzy [można by to przetłumaczyć jako Kędzierzawy albo Puchaty - przyp. tłum.] 


  •  Masz jakiś ulubiony moment z Comic Conu?
Impreza tumblra.


  • Który film jako pierwszy zrobił na tobie ogromne wrażenie lub sprawił, że chciałaś zostać aktorką?
Sklepik z Horrorami. 

  •  Czy było ci ciężko żyć w Inverness biorąc pod uwagę małe możliwości rozwoju aktorstwa czy po prostu cieszyłaś się z tego, co jest?
Jest dużo możliwości grania. Więc prawie co dzień gdzieś ćwiczyłam.


  • Gdybyś była chłopcem, to jak nazwaliby cię rodzice?
Kevin?


  • Masz jakieś zwierzątko?
Nie. Chciałabym mieć psa, ale za dużo podróżuję. 


  • Kim chciałaś zostać, gdy byłaś mała?
Piosenkarką jazzową.


  • Co najchętniej oglądasz, kiedy masz trochę wolnego czasu?
Zagraniczne romanse z silną główną bohaterką. To chyba jakieś przesłanie dla mnie... Hm...


  • Wolisz makijaż czy naturalny wygląd?
Kiedyś wolałam makijaż, ale teraz jestem za naturalnością.


  • Wolisz opowiadania czy powieści?
Opowiadania. 


  • Byłaś w dzieciństwie zakochana w jakimś aktorze?
Roślina ze Sklepiku z horrorami.


  • Tęsknisz za graniem Amy? 
Tak! Była moją ulubienicą.


  • Lubisz spotykać fanów?
Uwielbiam. To mnie bardzo uszczęśliwia.


  • Podoba ci się nowa fryzura Matta?
Tak! Co dziwne, jakoś mu ona pasuje.


  • Jesteś w jakiś sposób podobna do Amy Pond?
Nie bardzo. Chciałabym być bardziej jak ona.


  • Jakieś przemyślenia odnośnie Benedicta Cumberbatcha?
To bardzo utalentowany człowiek.


  • Jeśli wyjawiono by imię Doktora i to ty miałabyś je wybrać, jakie by było?
Dave.


  • Jak się czułaś po raz ostatni wychodząc z planu TARDIS?
Było mi bardzo smutno. 


  • Jesteś fanką Jennifer Lawrence?
Tak! Bardzo mi się podobała w Do Szpiku Kości i Poradniku Pozytywnego Myślenia.


  • Z jaką aktorką chciałabyś pracować?
Z Tildą Swinton. 


  • Czego się najbardziej boisz?
Upokorzenia. Albo, wiecie, ciem.


  •  Które zwierzę najbardziej przypominasz?
Lemura?


  • Kto jest fajniejszy - ty czy Arthur?
JA.


  • Wierzysz w Człowieka Muffinkę?
Oczywiście.


  • Wolałabyś być misiem koalą czy kangurem?
Już teraz jestem trochę jak kangur.


  • Podoba ci się bycie rudą?
Kocham bycie rudą.


  • Jakie były twoje ulubione zajęcia w szkole?
Muzyka albo sztuka.


  • Jeśli do końca życia mogłabyś słuchać tylko jednej piosenki, to jaką byś wybrała?
That's Life Franka Sinatry.


  • Twoje włosy są naturalnie rude?
Tak! 

1 komentarz:

  1. Ale fajnie, że ktoś to w końcu wyłapał, sama zgubiłam się przy pierwszych 10 pytaniach bo tyle tam pytań było, że naprawdę łatwo można było się zgubić. (wiem, że jest już grupo po tym, ale komentarz zawsze zostawić można)

    OdpowiedzUsuń