3 sierpnia 2013

.awards.

Hej :) Dziś trochę inny post, nie związany z Kazz.
Jedna z czytelniczek, Kmits, nominowała mnie do Liebster Award i The Versitale Blogger Award. Swoją drogą, dziękuję bardzo za uznanie, jest mi bardzo przyjemnie :) Jednak czasy kiedy udzielałam się na blogach skończyły się dość dawno temu, dlatego nie mam nawet kogo nominować (a jedną z reguł tych zabaw jest właśnie nominowanie kolejnych osób). Postanowiłam więc po prostu odpowiedzieć na pytania, dzięki czemu macie okazję mnie trochę poznać :)

Liebster Award
1. Lubisz kawę? 
Nie jestem wielką fanką ;) Jeśli już to latte macchiato, cappuccino albo po prostu kawa z duuużą ilością mleka i cukru.
2. Co lubisz w internecie? 
Chyba głównie to, że jest ogromnym źródłem informacji. Bo można tu znaleźć praktycznie wszystko - od różnych wiadomości, przez muzykę i filmy do książek :)
3. Jaki jest Twój ulubiony film/serial? 
To jak kazać mi wybrać ulubione dziecko, haha ;) Lubię masę seriali, np. Doctora Who, Castle, Sherlock, Supernatural,  Elementary, Teen Wolf... To samo z filmami. Uwielbiam Iron Mana (wszystkie części), Igrzyska Śmierci, Powrót do Przyszłości (szczególnie dwie pierwsze części), Harry'ego Pottera, Kac Vegas, Odlot (ten animowany, strasznie wzrusza), Jak wytresować smoka, Avengers, Prosto w serce (Drew wygląda tam ślicznie) i milion innych.
4. Masz rodzeństwo? 
Tak, starszego o cztery lata brata.
5. Ile masz lat?
Od 2 lipca mam już osiemnaście lat :)
6. Koty czy psy?
Dopadam do każdego psa i każdego kota, który daje się pogłaskać, ale chyba jednak koty, bo są bardziej samowystarczalne i świetnie mruczą ;)
7. Dokończ: Jestem uzależniona od...
czytania, seriali, internetu i komórki.
8. Jaki masz sposób na relaks?
Dobra książka albo fajny serial.
9. Ulubiona pora roku i czemu akurat ta.
Zdecydowanie zima. Bo w przeciwieństwie do innych pór roku, da się jakoś radzić z pogodą (w sensie można się zawsze ogrzać, a w lato słońca nie wyłączymy). Poza tym można wtedy założyć legginsy i za duży sweter, władować się do łóżka z herbatką i czytać albo coś oglądać.
10. Jesteś szczęśliwa?
Hm... raczej tak. Są pewne rzeczy, których mi brakuje i pewne osoby, za którymi tęsknię, ale generalnie mam świetną rodzinę i przyjaciółki, więc tak :)
11. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
WSZYSTKIE!!! :)

The Versitale Blogger Award
7 faktów o mnie:
1) Uwielbiam czytać książki :) Czasem z przerażeniem stwierdzam, że więcej pieniędzy wydaję na książki niż na ciuchy i kosmetyki.
2) Mam obsesję na punkcie swoich brwi, haha.
3) Bardzo chciałabym pojechać do Londynu, ale jak na razie mi się to nie udało.
4) Uwielbiam nosić buty na wysokim obcasie, ale nie znalazłam jeszcze żadnych wygodnych xD
5) Nie potrafię wyjść z domu bez makijażu, mimo że wcale nie ma aż takiej wielkiej różnicy, kiedy go nałożę.
6) Jestem niziutka :)
7)  W przyszłości chciałabym zostać tłumaczem.

2 komentarze:

  1. Spoko wpis. Widzę, że Liebster Awards się bardzo przyjęło :)

    Kultura

    OdpowiedzUsuń
  2. zasłużyłaś sobie :)
    po odpowiedziach widzę, że jestem do Ciebie podobna, tylko 5 punktów mnie nie opisuje ;)

    OdpowiedzUsuń