6 października 2012

.zdjęcia.

Jak może wiecie z Twittera, Kazz mniej więcej od tygodnia pracuje na planie filmu Oculus (o którym wspomniałam wcześniej tutaj: <klik>). W każdym razie - pojawiło się pierwsze zdjęcie z planu. Zostało ono wstawione przez Mike'a Flanagana, scenarzystę i reżysera horroru. Jak zazwyczaj można powiększyć i cieszyć się śliczną twarzą Kazz:
źródło: twitter.com
Kocham ten strój. I w ogóle wygląd Karen na tym zdjęciu. Jestem zdecydowanie za takimi świetnymi stylizacjami! :)
A poza tym, szperając właśnie na twitterze reżysera Oculusa, zostałam odesłana na fejsbuka a tam dowiedziałam się, że oglądał on ostatni odcinek Doctora Who z Kazz. I wstawił fotkę:
źródło: facebook.com
Na tym zdjęciu Karen jest chyba bez makijażu - albo po prostu, jak to ona, jest troszkę przepita, nie sądzicie? xD Jest jeszcze możliwość, że nieco napuchnięte oczy, jak mi się wydaje, są wynikiem płakania z powodu tego odcinka. Nie wiem jak Wy, ale ja totalnie ryczałam. To było takie romantyczne i piękne, że po prostu nie mogłam nie płakać. I 'Come along, Pond, please!" Matta... Perfekcja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz