26 września 2012

.BAFTA.

Witam serdecznie :)
Niestety mój harmonogram zajęć nie pozwala mi na regularne dodawanie postów, a co bardzo przepraszam. Mam naprawdę masę wywiadów do przetłumaczenia, ale niestety nie wyrabiam się i nie daję rady połączyć szkoły i reszty mojego życia z blogiem. Ale pozostaję silna i obiecuję sobie, że nie pójdę na urlop :)
No, skoro się już wytłumaczyłam, to przejdę do Kazz.
A więc nasza Szkotka pojawiła się na BAFTA Tea Party w Los Angeles. Bo ona ogólnie teraz się buja po USA :) Pewnie w związku z filmem Oculus, czy coś. W każdym razie, zdjęcia z BAFTA:
(wie ktoś jak usunąć te cholerne białe ramki? bo instrukcje z neta się nie sprawdzają :( coś mi świruje)

Poza tym mamy krótki filmik z tego oto dania, kiedy Karen rozdaje autografy:
A na koniec coś jeszcze z Comic Conu: zdjęcie z sesji :)
źródło: KarenGillan.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz