29 sierpnia 2010

.zdjęcia, artykuł.

Wow, wow. Nie zamierzałam pisać notki, ale było to spotkanie z fanami, więc zrobiło się zamieszanie. O ja biedna… Ale zacznę od zdjęć, których jeszcze nie pokazałam. Otóż Karen została przyłapana na robieniu zakupów, potem łaziła gdzieś z jakąś dziewczyną. Tutaj macie zdjęcia:

No i gwóźdź programu, czyli spotkanie z fanami w sklepie ‘Hamleys’ w Glasgow. Karen wyglądała ślicznie :)
Tu macie zdjęcia z tego oto zdarzenia:
I artykuł:
Karen Gillan wygląda uroczo w panterce i wyznaje, że ‘nie ma pojęcia’ co będzie z jej przyszłością w ‘Doctorze Who’
Zdobyła sławę grając Amy Pond w ‘Doctorze Who’, ale teraz Karen Gillan wyjawia, że nie jest pewna swojej przyszłości w serialu sci-fi.
Dwudziestodwuletnia aktorka wzbudziła sensację w sklepie z zabawkami Hamley w Glasgow, kiedy pisała swe nazwisko na pudełkach z trzynastocentymetrową wersją swojej postaci ponad dwustu fanom z plakatami.
Gillan, która wyglądała olśniewająco w sukience w lamparcie cętki i matowych czarnych rajstopach, powiedziała, że jest „podekscytowana” kręceniem drugiej serii z obecnym Władcą Czasu, Mattem Smithem.
 
Jednak, zapytana o to, czy zagrałaby w trzeciej serii serialu, Gillan odpowiedziała: „Kto wie? Po prostu gram w następnej serii i się bawię. Więc nie wiem. Pojęcia nie mam.”
Gwiazda nie puszcza też pary z ust na temat świątecznego odcinka i drugiej serii, którą zacznie kręcić.
Powiedziała: „Zaczynamy za jakiś tydzień nową serię, co jest ekscytujące. Skończyliśmy odcinek świąteczny, więc to już mamy z głowy i jest naprawdę dobry.
Jest naprawdę zabawny, ale również łamie serce i będziecie mogli zerknąć na miesiąc miodowy Amy i Rory’ego, który jest bardzo interesujący.”
 
„Jest naprawdę, naprawdę przerażający potwór w świątecznym odcinku.
Kiedy kończę nagrywanie wieczorem, uczymy się kwestii na następny dzień. Oto, co się dzieje. Mam jakąś godzinkę wieczorem na robienie tego co chcę i po prostu sobie siedzę i oglądam telewizję. To niezbyt ekscytujące, co?
Kiedy ustawiają światła i całą resztę, mogłabym się napić kawy. Najbardziej surrealistyczne jest to, że to się wydaje teraz normalne.
To normalne życie, wiesz, jaszczurki pijące kawę [?]”
 
Gillan wyjawiła też, że chciałaby być przekształcona w animowaną postać do odcinka ‘Simpsonów’.
Zapytana, czy dostała propozycję do bycia w ‘Simpsonach’, powiedziała: „Nie. Może ktoś tak. Nic o tym nie wiem.”
„To mogłoby być naprawdę fajne. To prawie tak samo jak być lalką, bo bycie postacią z ‘Simpsonów’, taką żółciutką i w ogóle, byłoby naprawdę fajne.”
Jeśli chodzi o nową figurkę Amy Pond, powiedziała: „To takie strasznie dziwne. To jedna z najbardziej surrealistycznych rzeczy, jakie kiedykolwiek widziałam, w zasadzie dlatego, że to ja- uwieczniona w plastiku i zminiaturyzowana. To coś, co pokażę wnukom. To jest fajowe.”
 
Ale podpisywanie miniaturowych figurek przedstawiających ją w sklepie z zabawkami, nie było czymś co sobie wyobrażała w swojej karierze aktorki.
„To nie jest coś, o czym myślałam. Chciałam zostać aktorką, a ‘Doctor Who’ jest jedną z tych prac, z którą wiąże się masa rzeczy- na przykład jesteś lalką i jesteś oprawkach długopisów i przypadkowych rzeczach, ale to naprawdę fajno.”
Zapytana czy są jakieś plany dotyczące nadrywania odcinka albo jego części znów w Szkocji, odpowiedział: „Z tego, co mi wiadomo, myślę, że będziemy kręcić w Cardiff. Nie wiem, może to ze Szkocją to tylko plotka, a może nie, ale nic o tym nie słyszałam.
Wiesz co by było naprawdę fajne? Kręcić odcinek w zaułkach i w podziemiach Edynburgu, bo są naprawdę straszne i stare i lubię rakie rzeczy, dlatego właśnie powinno to zostać tam zrobione.
Jest wiele miejsc z duchami w pobliży byłoby zabawnie tam pobiegać”
źródło: DailyMail.co.uk   

1 komentarz:

  1. Karen w tej sukience w panterce wyglądała prześlicznie. Wreszcie ma dobry makijaż, który zamiast ją szpecić podkreśla jej urodę.

    Strój na zakupy też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń