30 sierpnia 2010

.artykuł, zdjęcia, video Kazz.

Dzień dobry, kochani. Tak, niedawno wstałam. Kocham wakacje, tyle wam powiem. Potem dopadła mnie moja siostra cioteczna i zrobiła mi makijaż (ostatnim razem wyglądałam jak dziwka, ale teraz jest ok.) i wygląda na to, że w przeciwieństwie do mnie, Karen nie próżnowała.
Otóż wczoraj, kiedy była jeszcze w Edynburgu, pojawiła się ze Stevenem Moffatem na ‘Edinburgh International Television Festival’. Miała na sobie dziwne coś. To jest chyba jeszcze gorsze od tej sukienki, którą miała na tej imprezie z szampanem. Ona się szpeci!
Tu macie zdjęcia:

I co sądzicie?
Swoją opinię wyraziło też DailyMail: 
 
Nie wszyscy w Edynburgu wyglądali tak fajnie jak Gail a aktorka ‘Doctora Who’, Karen Gillan popisała się wczoraj niezwykłym strojem.
Dwudziestodwuletnia Szkotka połączyła długą, jedwabną, białą suknię z czarnymi butami do kostki i czerwoną torebką.
Jej ekscentryczny wygląd był dziwnie dopasowany a inspirowana koszulą nocną sukienką może lepiej pasowałaby do pary szpilek z rzemykami, ale Karen wyglądała na pewną siebie, kiedy pozowała dla fotografów.
 Znana ruda, wyznała również w Edynburgu, że chętnie wypuściłaby swoją własną kolekcję rudych peruk.
‘Bardzo chciałabym wprowadzić kolekcję rudych peruk. Myślę, że powinnam mieć moją własną perukę Amy Pond, żeby sprzedawać ją ludziom’- powiedziała.
źródło: DailyMail.co.uk   

Ja za tym pomysłem jestem jak najbardziej. Choć do Polski te peruki by pewnie nie dotarły, a nawet jeśli, to nie do mojego „miasta”, jak je określają nieprzyzwoicie zabawni ludzie.
Tak czy inaczej, możecie również obejrzeć wywiad z Moffem i Kazz z tej imprezy.
W pierwszej części Steven mówi o tym, jak wybierał Karen i Matta do ról i o swoim pierwszym wrażeniu, jakie wywarła na nim Gillan. Natomiast w drugiej śmiali się z tej afery o krótkich spódniczkach Amy.

Pojawił się też filmik z wywiadem z Karen z tego spotkania z fanami w sklepie z zabawkami. Nie ma tam nic nowego, tylko to, co w artykule, który wczoraj tłumaczyłam. Ale możecie obejrzeć tu: <klik> Chciałam wstawić go tu, ale się nie da, bo wyłączyli tą opcję...

Na WhoIsKarenGillan pojawiło się śliczne zdjęcie z owego spotkania z fanami, którego jeszcze nie widziałam:
Kazz wyszła ślicznie, nie sądzicie?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz